Esküvő, ami biztos kezekben van!

Kérjétek esküvői koordinátor segítségét:

  • ha kötetlen és nem túlprogramozott esküvőre vágytok,
  • ha nem terveztek ceremóniamestert felkérni, de biztos kézben szeretnétek tudni a lebonyolítást,
  • ha kisebb létszámú, családdal és barátokkal fesztelenül eltöltött esküvőt terveztek.

Koordinátorként igazi háziasszonya leszek az esküvőtöknek!

Már a szervezés alatt segítelek benneteket ötletekkel, tanácsokkal, egy jó forgatókönyvvel, az előkészületek és a szolgáltatók koordinálásával.
A Nagy Napon az esküvő háziasszonyaként fogadom a vendégeket, felkonferálom a programokat, kezelem a felmerülő helyzeteket.
Így, ha ti szervezitek az esküvőtöket, de szeretnétek az ünnepet biztos kezekben tudni, keressetek bizalommal.

Az esküvői koordináció igazi segítség a készülődésben és az egész esküvőn.

Ha szeretnétek, hogy az esküvő napján valaki kézben tartsa az eseményeket és nem ceremóniamesterben vagy vőfélyben gondolkodtok, akkor érdemes esküvői koordinátor segítségét igénybe venni.

Ha az esküvőnek nincs igazi gazdája, az gyakran kisebb – nagyobb zűrzavart okozhat. Annak, hogy minden és mindenki pontosan a helyén legyen a tökéletes kezdéshez, jó ha van egy felelőse. 

Ezért is fontos egy olyan személy jelenléte, aki összefogja a szálakat, ismeri a menetet, a részleteket és a programokat. Olyan, aki fogadja a szolgáltatókat, a vendégeket és felügyeli a készülődést.

Lehetőleg ne egy családtagot vagy barátot bízzatok meg ezzel a feladattal, hiszen ők is vendégek! A biztos és nyugodt háttér ezen a napon aranyat ér!

Miben különbözik az esküvői koordinátor a ceremóniamestertől?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. Ha nem is a teljes szervezésbe, de már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, például helyszínfelmérés, forgatókönyv és menet kialakítás.

A koordinátor az esküvő napján az előkészületeket felügyeli, hogy a pár nyugodtan készülődhessen, a programok indulásával pedig a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik. pl. csoportképek, csokordobás, tortavágás , 1-2 játék.

Ugyanakkor sokszor inkább a háttérből intézkedik és hagyja a bulit menni magától. Jómagam legalábbis így dolgozom. Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek, aki ha kell a háttérben segít, de ha szükséges akkor mikrofont ragad.

Női koordinátorként kicsit másképp tudok hozzá tenni az esküvőhöz, mint férfi társaim. Nem jobban vagy kevésbé, egyszerűen máshogy. Kicsit esküvőszervező, háziasszony és a programok levezetője is vagyok egyben.

Már a szervezési időszakban is segítelek benneteket sok hasznos ötlettel, az esküvő napját pedig biztos kezekben tudhatjátok majd. Ez a szolgáltatás ideális választás kisebb volumenű esküvőkön is, különösen akkor, ha nem szeretnétek vőfélyt vagy ceremóniamestert külön felkérni.  

A koordinációs szolgáltatás tartalmaz

  • egy egyszeri tanácsadást az esküvői programok kialakításához
  • tapasztalatokat és ötleteket
  • helyszín és szolgáltatói ajánlásokat
  • az esküvő menetének és forgatókönyvének összeállítását
  • egy egyszeri helyszínbejárást, helyszínkialakítás megtervezését
  • kapcsolatfelvételt a többi szolgáltatóval, részükre a program megküldését
  • az esküvő napján az előkészületek koordinációját
  • az esküvő programjainak felkonferálását