Esküvő, ami biztos kezekben van!

Ha az esküvőnek nincs igazi gazdája, az gyakran zűrzavart okozhat. Annak, hogy minden és mindenki pontosan a helyén legyen a tökéletes kezdéshez, jó ha van egy felelőse.

 

Az esküvői koordinátor ideális választás, ha nem terveztek vőfélyt vagy ceremóniamester felkérni, de szeretnétek a Nagy Nap történéseit rábízni valakire.

 

Az esküvő napjának teljes lebonyolításában támogatlak titeket:

  • segítek a tervezésben és a forgatókönyv összeállításában, felügyelem az előkészületeket

  • segítek az esküvő napjának háttérkoordinációjában, fogadom a szolgáltatókat és a vendégeket

  • segítek a programok lebonyolításában és az események moderálásában ( pl. fotózás, ajándékozás , csokordobás, tortavágás)

Igazi háziasszonya leszek az esküvőtöknek!

Lehetőleg ne egy családtagot vagy barátot bízzatok meg az esküvői programok levezénylésével, hiszen ők is vendégek! A biztos és nyugodt háttér ezen a napon aranyat ér!

Az esküvő háziasszonyaként már a szervezés alatt segítelek benneteket ötletekkel, tanácsokkal, egy jó forgatókönyvvel, az előkészületek és a szolgáltatók koordinálásával.

A Nagy Napon én leszek, aki fogadja a vendégeket, felkonferálja a programokat emellett kezelem a felmerülő helyzeteket.

Ha ti szervezitek az esküvőtöket, de szeretnétek az ünnepet biztos kezekben tudni, keressetek bizalommal.

Miben különbözik az esküvői koordinátor a ceremóniamestertől?

Röviden úgy tudnám összefoglalni, hogy az esküvői koordinátor egyfajta ötvözete az esküvőszervezőnek és a ceremóniamesternek. Ha nem is a teljes szervezésbe, de már előzetesen bekapcsolódik a készülődés időszakában zajló részfeladatokba, például helyszínfelmérés, forgatókönyv és menet kialakítás.

A koordinátor az esküvő napján az előkészületeket felügyeli, hogy a pár nyugodtan készülődhessen, a programok indulásával pedig a teljes koordináció az ő kezében van illetve ő az események moderátora és a programpontok felkonferálója is. Nincs annyira előtérben, de ő tartja össze a menetet és nem fél beleszólni a mikrofonba, ha valami fontos történés következik. pl. csoportképek, csokordobás, tortavágás , 1-2 játék.

Ugyanakkor sokszor inkább a háttérből intézkedik és hagyja a bulit menni magától. Jómagam legalábbis így dolgozom. Ezért is használom inkább esküvői háziasszony kifejezést, mert szeretek igazi gazdája lenni az esküvőnek, aki ha kell a háttérben segít, de ha szükséges akkor mikrofont ragad.

Női koordinátorként kicsit másképp tudok hozzá tenni az esküvőhöz, mint férfi társaim. Nem jobban vagy kevésbé, egyszerűen máshogy.

 

Kicsit esküvőszervező, háziasszony és a programok levezetője is vagyok egyben.
Már a szervezési időszakban is segítelek benneteket sok hasznos ötlettel, az esküvő napját pedig biztos kezekben tudhatjátok majd.

Ez a szolgáltatás ideális választás kisebb volumenű esküvőkön is, különösen akkor, ha nem szeretnétek vőfélyt vagy ceremóniamestert külön felkérni.

A koordinációs szolgáltatás tartalmaz

  • egy egyszeri tanácsadást az esküvői programok kialakításához
  • tapasztalatokat és ötleteket
  • helyszín és szolgáltatói ajánlásokat
  • az esküvő menetének és forgatókönyvének összeállítását
  • egy egyszeri helyszínbejárást, helyszínkialakítás megtervezését
  • kapcsolatfelvételt a többi szolgáltatóval, részükre a program megküldését
  • az esküvő napján az előkészületek koordinációját
  • az esküvő programjainak felkonferálását